ДОСТАВКА І ПОВЕРНЕННЯ
ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Згідно з чинним законодавством, Клієнт може скасувати замовлення без пояснення причин та повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дати отримання відправлення. Це можливо лише в тому випадку, якщо продукт не пошкоджений, не змінений, не скопійований та не використовувався жодним чином. Будь ласка, надішліть товар із заповненою формою повернення/обміну за наступною адресою:
вул. Казимира Малевича, 86 B офіс 212, 03150 Київ, Україна.
Клієнт здійснює повернення за власний рахунок. Продавець повертає ціну продукту; витрати на доставку та інші витрати, пов'язані з транзакцією, не повертаються.
У питаннях, не регульованих цими Умовами та положеннями, застосовується українське законодавство про захист прав власності.
Вартість продукту підлягає поверненню банківським переказом на рахунок Клієнта.
Продавець несе відповідальність перед Клієнтом, якщо проданий продукт має фізичний або правовий дефект (гарантія), де фізичним дефектом є невідповідність доставлених продуктів угоді. Клієнт має право подати скаргу протягом 2 (двох) років з дати видачі продукту йому Продавцем.
Продавець відповість на скаргу Клієнта протягом чотирнадцяти календарних днів та повідомить про подальший хід дій.
Щоб Продавець розглянув скаргу, Клієнт повинен доставити поскаржений продукт чистим та гігієнічно упакованим разом із доказом покупки цього продукту(ів) до Компанії та описом скарги.
Якщо скарга розглянута на користь Клієнта, Продавець негайно замінить несправний продукт на бездефектний або усуне дефект. Це не впливає на можливість Клієнта подати заяву про зниження ціни або відмову від договору відповідно до чинних правил. Якщо неможливо замінити продукт, усунути дефект продукту або знизити ціну, Продавець негайно поверне суму відповідно до чинного законодавства.